Megéri a PPC hirdetés?

Drága mulatság az Interneten hirdetni, de még drágább egyáltalán nem, vagy nem megfelelő módon tenni ezt.

Fizetett célzott hirdetési kampányok tervezésében és beállításában tudunk vállalkozásod segítségére lenni, legyen szó Instagram-,  Facebook hirdetéskezelő, vagy Google Ads rendszerekről. Az elemzések segítenek átlátni hirdetési kampányaid teljesítményét, így láthatod az eredményeket. 

Hirdetések

Fizetős hirdetési felületek

Facebook hirdetések

Közel 7 millió magyar felhasználó, vagyis a hazai lakosság több mint 70%-át elérheted! A Facebook hirdetési központjában egy jól beállított, célzott hirdetéssel kifejezetten azoknak az embereknek jelenítheted meg a hirdetésed, akiket tényleg érdekel az ajánlatod. Ugyanakkor megjelenés alapú a hirdetési költség, tehát fontos szempont, hogy olyan terméket / szolgáltatást hirdessünk, ami releváns és nem csak a pénzt égeti.

Instagram hirdetések

Egyre nő a platform népszerűsége, a fiatalabb korosztály (16-34) elérése lényegesen könnyebb, mint más platformokon. Pontos célzás és hasznos elemzési adatok segítségével hirdetheted vállalkozásodat, új célközönségeket inspirálhatsz és ezáltal újabb ügyfeleket szólíthatsz meg. Új kreatív eszközök állnak rendelkezésre a vállalkozásod bemutatására, vevőid és a branded iránt érdeklődők számának a növelése céljából,

Google ads

A Google reklámok esetén csak akkor kell fizetned, ha a potenciális ügyfél ténylegesen rákattint a hirdetésre. Ezért a futó hirdetések annál olcsóbbak, minél relevánsabbak a keresett kulcsszóra. Kampányaink során ezért a kulcsszókeresés és a megfelelő kulcsszavak használata elsődleges szempont. Az Adwords kampánykezelés több szegmensből áll. Foglalkozunk keresési, display és remarketing kampányokkal is,