Közösségi média
Digitális
Tartalomkészítés
A fotószerkesztési trendek gyorsan jönnek és mennek, különösen az Instagram felületén. Naponta tűnnek fel az újabb képszerkesztő applikációk, amik megkönnyítik az életünket, de nem egyszerű tartani a lépést, hogy most éppen mi is az aktuális és menő, illetve ezeket a dolgokat hogyan valósíthatjuk meg a legjobban.
Az Instagram az a felület, ahol a trendekre és az összképre nem árt odafigyelni. Ha egy jól betalált hashtag segítségével a megfelelő célközönséghez eljuttatunk egy szuper poszt vagy story üzenetet, az érdeklődő felhasználók az Instagram oldalunkra kattintanak és nézelődnek a képeink között.
Ha az Instagram posztjaidhoz szöveget is adsz, akkor sokkal könnyeben adhatod át üzenetedet a követőidnek/vásárlóidnak a vizuális tartalom segítségével. Ez egy egyre növekvő trend és 2022-ben biztosan sok helyen találkozhatunk majd vele. Ez a szöveg a képen vagy videón lehet egy egyszerűbb idézet, pár szavas figyelemfelkeltő szöveg. A lényeg, hogy egy nagyon hatásos opció a még több aktivitás kiváltására. A legfontosabb, hogy mindig az ügyfeleidnek gyárts tartalmakat, azaz velük kommunikálj, tőlük kérdezz, az ő igényeik legyenek számodra fontosak. Ahhoz, hogy mindezekről tudomást szerezz, kérdezned kell.